Висилка до 24 годин
magazyn@butyjana.com.ua
Viber: +48792666598

Гарантія

I. Відповідальність за гарантією та гарантією на продаж за участю споживача.

1. ПРОДАВЕЦЬ несе відповідальність перед СПОЖИВАЧЕМ за гарантію, якщо проданий товар має фізичні або юридичні дефекти - протягом двох років з дати  видання речі. Фізичним дефектом є несумісність предмета, що продаються за договором.

2. ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний доставити продукт, що є предметом договору - без дефектів.

3. ПРОДАВЕЦЬ повідомляє, що в разі товарів, що підпадають під гарантії покупця і гаранта зобов'язань щодо цього визначені і повинні бути виконані відповідно до умов, викладених в гарантійному талоні. Надана ГАРАНТІЯ на проданий ПРОДУКТ являється додатковою гарантією і не виключає, не обмежує та не припиняє відповідальність прав споживачів Продавця щодо положень про гарантії на дефекти товарів, що продаються (ст. 577 ЦК).

4. Продавець звільняється від відповідальності за гарантією, якщо споживач знав про дефект в момент укладення договору.

5. У разі дефекту або невідповідності отриманого ПРОДУКТУ згідно з умовою, КОРИСТУВАЧ має право скласти рекламацію.

6. Для подання рекламації ми рекомендуємо, щоб користувач заповнив рекламаційний протокол:

Рекламаційний протокол після 25 грудня

або в іншій формі, описав підстави для рекламації та запити на усунення дефектів і вислав зголошення разом із рекламаційним продуктом, на адресу ПРОДАВЦЯ.

JAN Katarzyna Bałdyga
Zarzecze 65
36-041 Boguchwała|
tel: 794504504
sklep@butyjana.pl

7. Якщо проданий товар має дефект, КЛІЄНТ замість запропонованого ПРОДАВЦЕМ усунення дефекту, може вимагати заміну товару, хіба що приведення речей в дотримання договору у спосіб, обраний покупцем, неможливе або вимагає надмірних витрат в порівнянні з методом, запропонованим ПРОДАВЦЕМ.

8. Якщо ремонт або заміна продукту неможлива, СПОЖИВАЧ може вимагати зниження ціни на дефектний товар або відшкодування.

9. КОРИСТУВАЧ не може відступити від договору, якщо дефект не має значення.

10. ПРОДАВЕЦЬ розгляне рекламацію без зайвої затримки. Не пізніше, ніж протягом 14 календарних днів з дати її отримання, він інформує СПОЖИВАЧА у письмовій формі про стан рекламації. Залишення рекламації без відповіді, рівнозначне визнанню рекламації.

11. Розглянувши рекламацію, ПРОДАВЕЦЬ поверне споживачеві витрати, пов'язані з рекламацією. ПРОДАВЕЦЬ перерахує суму, яка належить споживачеві, на банківський рахунок або здійснить поштовий переказ, ремонт взуття або його заміна новим є також законною формою визнання рекламації.

12. Якщо підтвердження рекламації пов'язане з ремонтом чи обміном товару, ПРОДАВЕЦЬ відправлять продукт споживачеві за свій рахунок.

13. Механічні пошкодження - якщо вони не є дефектом виробу - отримані внаслідок використання не можуть бути підставою для рекламації. Рекламації не підлягає вживання, яке виникає при нормальній експлуатації чи пошкодження в результаті неправильного обслуговування або занедбання, а також зміна призначення взуття позбавляє будь-якої гарантії.

14. Правила, що стосуються правил гарантії на предмет дефектів і угод щодо забезпечення якості з підприємцями приймаються безпосередньо як прийнято в ст.556-581 Цивільного кодексу.

15. Якщо взуття не буде отримане споживачем або посилка з повернутою рекламацією повертається, магазин зберігатиме рекламуване взуття протягом 90 днів, починаючи з дати розгляду рекламації, після цього періоду ми почнемо стягувати плату за зберігання у розмірі 10 злотих за один день. Якщо вартість плати за зберігання перевищує вартість рекламованого взуття за ціною покупки, взуття буде знищене. Споживач не зможе мати жодних претензій.