Висилка до 24 годин
magazyn@butyjana.com.ua
794 504 504

ПОЛОЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ТА ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ


Положення визначають правила надання послуг продажу через веб-сайт інтернет-магазину. Положення є документом, необхідним у світлі ст. 13 Закону від 30 травня 2014 року про права СПОЖИВАЧА (Журнал законів 2014 року, пункт 827)

ПРОДАВЕЦЬ та одночасно АДМІНІСТРАТОР інтернет-магазину це фірма: 

“JAN” Katarzyna Bałdyga

ul. T. Rejtana 53A, 35-326 Rzeszów

Адреса для КОРЕСПОНДЕНЦІЇ та ПОСИЛОК: 

Butyjana.pl Zarzecze 65, 36-041 Boguchwała

Контакт:

tel.(+48)794160160, 794504504

e-mail: magazyn@butyjana.com.ua

Реєстрація даних - реєстр і номер:
Фірма увійшла до Центрального реєстру та інформації про господарську діяльність (CEIDG) за номером

NIP: 9211585373, REGON: 691685037 
Номер банківського рахунку: PKO BP INTELIGO 50 1020 5558 1111 1479 9040 0079 

ПОКУПЕЦЬ має право перед тим, як розмістити замовлення на проведення переговорів щодо усіх положень договору з Продавцем, включаючи ті, що змінюють положення у межах, дозволених законом. Переговори, для їхньої дійсності, вимагають письмової форми. У випадку, якщо ПОКУПЕЦЬ відмовляється укласти договір шляхом індивідуальних переговорів, застосовуються наступні положення.

A. Визначення

1. ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН - означає, що ДОГОВІР про продаж або надання послуг здійснюється електронним способом, і якщо СПОЖИВАЧ є стороною договору, це здійснюється на умовах, зазначених у Законі від 30 травня 2014 року про права споживачів (Журнал законів 2014 р., Ст. 827).

2. КЛІЄНТ - фізична особа, а також юридична особа та організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, юридичні положення якої є специфічними, і яка здійснює або має намір укласти договір або використовувати інші послуги, пропоновані через Інтернет-магазин.

3. СПОЖИВАЧ - КЛІЄНТ - фізична особа, яка здійснює юридичну відповідальність з ПРОДАВЦЕМ, не пов'язана безпосередньо з його діловою діяльністю - точне визначення - Цивільний кодекс ст.22.

4. ПРОДУКТ - предмет, що пропонується до продажу або послуги, що пропонуються в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ.

5. ПОЛОЖЕННЯ – наявні положення ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ.

6. ДОГОВІР ПРОДАЖУ - договір про продаж ПРОДУКТУ, укладений на відстані через Інтернет-магазин.

7. ЗАМОВЛЕННЯ - декларація електронним шляхом або по телефону про готовність укласти договір (замовлення товару або послуги).

8. NEWSLETTER – послуга, що надається електронним способом ПРОДАВЦЕМ, яка полягає у надсиланні зацікавленої комерційної та рекламної інформації на адресу електронної пошти, надану зацікавленою стороною.

B. Загальні положення.

1. Сфера діяльності - продаж спортивного взуття через веб-сайт із відправленням по території Польщі та за кордон.

2. ПРОДАВЕЦЬ застосовує Європейський кодекс поведінки в електронній торгівлі. Нижче наведено посилання на польську версію кодексу: http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html

3. КЛІЄНТ - зобов'язаний вводити дані в систему відповідно до фактів, що відповідають закону та моралі. Надані дані не можуть порушувати права особи або майнові права третіх осіб.

4. ПРОДАВЕЦЬ - платник податку на додану вартість і видає торговельний документ - квитанцію або рахунок-фактуру для кожного продажу товару.

5. Комерційна інформація - прайс-листи, описи, реклама та інша інформація про Продукти на веб-сайті ПРОДАВЦЯ - це запрошення укласти договір у значенні статті. 71 Цивільного кодексу.

C. Замовлення.

1. ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН виконує замовлення з відправленням по території Польщі та інших країн ЄС. При замовленні з-за кордону - умови доставки - зокрема, витрати та час доставки погоджуються індивідуально.

2. Перед тим, як розмістити замовлення, КЛІЄНТ повинен прочитати ці ПОЛОЖЕННЯ. Факт ознайомлення та прийняття всіх положень підтверджується безпосередньо під час реєстрації в системі та до остаточного підтвердження замовлення. Форма замовлення не приймається без такого підтвердження.

3. Замовлення можна розмістити в електронному вигляді протягом 24 годин щодня 7 днів на тиждень.

4. Замовлення за допомогою телефону, можна скласти на номер телефону, вказаний у закладці КОНТАКТ. У випадку договору, укладеного дистанційно по телефону, ПРОДАВЕЦЬ підтверджує зміст пропонованого контракту, відправивши його КЛІЄНТУ, записаному на папері або іншому стабільному носії. СПОЖИВАЧ за дійсність договору робить заяву про прийняття умов і укладання договору - це діє, якщо воно було записано на папері або іншому проміжному носії після отримання підтвердження від ПРОДАВЦЯ.

5. ПРОДАВЕЦЬ здійснює обробку (підготовку та відправлення ПРОДУКТІВ) замовлення:
а) після підтвердження замовлення - якщо вибрано оплату за доставку;
б) після отримання платежу на рахунок - якщо вибрано передоплату.
в) для карткових платежів - з моменту отримання позитивної авторизації.

6. Термін дії договору на товари на складі - не більше 3 робочих днів, починаючи з дати, встановленої в попередньому пункті. У більшості випадків замовлення обробляються протягом 24 годин. У випадку продуктів, що пропонуються за запитом, кінцевий термін буде вказано під час розміщення замовлення.

D. Ціни.

1. Цінами наданими в оферті магазину є ціни в польській валюті та ціни брутто (вони включають податки, що вимагаються законодавством, включаючи ПДВ).

2. Дані ціни продукту не включають витрати на доставку.

3. Ціна, яка застосовується для КЛІЄНТА - це поточна ціна на момент розміщення замовлення.

E. Форми оплати:

1. при доставці - після доставки відправлених продуктів;

2. передоплата - банківським переказом на банківський рахунок, зазначений у деталях ПРОДАВЦЯ або відправлений на підтвердженні замовлення;

3. оплата готівкою або карткою при особистому відборі - замовлені товари повинні бути отримані протягом 10 днів з моменту замовлення в місціперебування фірми;

4. Платіжна система он-лайн PayU - система, що керується PayU S.A. зареєстрованою у Познані (60-166 Познань, вул. Грюнвальдська 182), внесена до реєстру підприємців Окружним Познанським судом – Нове Място та Вільда, 8-й комерційний департамент Національного судового реєстру за номером KRS0000274399, акціонерний капітал 4 000 000 злотих повністю сплачено, з ідентифікаційним номером NIP: 7792308495 та REGON номер 300523444. Платіжна система здійснює платежі за допомогою платіжних карток - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic та Maestro.

5. Платіжна система PayByNet - система, що управляється Національним Кліринговим домом, вул. Пілецького 65, 02-781 Варшава, KRS: 0000113064, NIP: 526-030-05-17, REGON: 012105474, інформація на сайті www.paybynet.pl.

6. Якщо платіж обраний у формі передоплати шляхом перерахування, КЛІЄНТ зобов'язаний сплачувати ціну за Договром про купівлю протягом 7 днів з дати її укладення, хібо що Сторони Договору про продаж визначають інше, платіжна система виконує платіжні картки - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic та Maestro.

7. У випадку відправки товарів за кордон до країн ЄС, передоплата може бути здійснена - шляхом банківського перерахування на банківський рахунок, вказаний у даних ПРОДАВЦЯ;

8. ПРОДАВЕЦЬ має право обмежувати доступні способи оплати, в тому числі вимагати передоплати повністю або частково.

F. Відправлення товару

1. Витрати на доставку несе КЛІЄНТ, якщо в описі пропонованого продукту не вказано інше.

2. Клієнт інформується про витрати при заповненні форми інтерактивного замовлення та вибирає метод і приймає витрати на доставку під час розміщення замовлення.

3. У випадку доставки за кордон, витрати на доставку та строки доставки встановлюються індивідуально.

4. Ми відправляємо придбані продукти поштою або кур'єром.

5. Якщо споживач вибрав опцію доставки продукту опцією оплати “при отриманні” - клієнт зобов'язаний забрати посилку замовленими продуктами. Якщо клієнт - незалежно від причини - не зможе забрати посилку - ПРОДАВЕЦЬ має право відмовитися від договору в день повернення неприйнятної посилки.

G. Рекламації та розірвання договору (повернення) у відносинах з КЛІЄНТАМИ, які не є СПОЖИВАЧАМИ (відноситься до підприємців).

1. Цей розділ Положення поширюється тільки у відносинах з ПОКУПЦЯМИ, які не є СПОЖИВАЧАМИ.

2. Відповідальність за гарантією закінчується через 24 місяці з дати отримання ПРОДУКТУ.

3. КЛІЄНТ має право вибрати спосіб доставки, включаючи відправлення замовленого перевізника, який забирає ПРОДУКТ від свого імені.

4. Якщо проданий товар повинен бути відправлений ПРОДАВЦЕМ, вважається, що доставка була зроблена в той момент, коли ПРОДАВЕЦЬ довірив його перевізнику, що бере участь у транспортуванні таких предметів, з метою доставки товару до місця призначення.

5. Під час продажу продукту, що продається, КЛІЄНТ надає переваги та тягар, пов'язаний з предметом, і ризиком випадкової втрати чи пошкодження предмета.

6. Після доставки відправки замовленого товару, КЛІЄНТ зобов'язаний перевірити посилку у встановлені терміни і у порядку, прийнятому відповідно до відправлення цього виду. Якщо він визначить, що під час транспортування було втрачено чи пошкоджено товар, він зобов'язаний виконувати всі дії, необхідні для визначення відповідальності перевізника. Якщо КЛІЄНТ не перевірив речі і негайно повідомив продавця про передбачуваний дефект, а в тому випадку, якщо дефект з'явився лише потім - якщо не повідомив продавця відразу після відкриття - це втрата прав по гарантії.

7. Відповідальність ПРОДАВЦЯ незалежно від її правової основи, обмежується - як в одному пункті, а також для будь-яких претензій у цілому - на суму сплачених цін і доставку витрат за договором. ПРОДАВЕЦЬ несе відповідальність лише за типову шкоду, передбачувану на момент укладення договору, і не несе відповідальності за втрату прибутку Клієнтом.

8. У випадку відсутності відповідальності ПРОДАВЦЯ в рамках гарантії, дозволяючи КЛІЄНТУ повернути ПРОДУКТ, КЛІЄНТ може повернути придбаний ПРОДУКТ лише за згодою ПРОДАВЦЯ, на кошт КЛІЄНТА, якщо продукт не використовувався та знаходиться у оригінальній упаковці.

9. Якщо проданий товар має дефекти, КЛІЄНТ може відмовитися від договору або вимагати зниження ціни. Однак, клієнт не може відмовитися від договору, якщо продавець негайно замінить дефектну річ на вільну від дефектів або несправностей. Це обмеження не застосовується, якщо елемент вже відремонтовано або замінено продавцем, хіба що дефекти є незначними.

10. ПРОДАВЕЦЬ повідомляє, що в разі ПРОДУКТІВ, що підпадають під гарантії покупця і гарантії зобов'язання щодо цього визначені і повинні бути виконані відповідно до умов, викладених в гарантійному талоні. Надана ГАРАНТІЯ на проданий ПРОДУКТ є додатковим привілеєм і не виключає, не обмежує та не припиняє права покупця, що випливають з положень гарантії на дефекту товарів, що продаються.

11. ПРОДАВEЦЬ не приймає жодних посилок, надісланих за отриманням.

12. Будь-які спори, що виникають між ПРОДАВЦЕМ/ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ПОСЛУГ та КЛІЄНТОМ піддаються відповідному суду з точки зору місцеперебування.

13. Положення щодо принципів гарантії на дефекти та забезпечення якості - не згадані вище – у договорах з підприємцями приймаються безпосередньо в Цивільному кодексі, ст.556-581.

H. Право відмовитися від договору (ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ) у випадку дистанційного продажу за участю СПОЖИВАЧА.

1.  Відповідно до статті 27 Закону про права споживачів (Законодавчий вісник від 2014 року, стаття 827), СПОЖИВАЧ, який укладає "дистанційний договір", має право відмовитися від договору без будь-якої причини протягом 14 календарних днів з дати отримання права власності на продукт. У разі відмови від договору СПОЖИВАЧ має право на компенсацію витрат. Якщо під час укладення договору споживач вибрав спосіб доставки товару, крім найдешевого звичайного способу, запропонованого ПРОДАВЦЕМ, ПРОДАВЕЦЬ не зобов'язаний повертати споживачам додаткові витрати, що перевищують найдешевший спосіб. Умовою збереження кінцевого терміну є подання декларації про відмову від договору продавцеві. Заява, надіслана в електронному вигляді, також є дійсною - ви можете скористатись готовою формою (Заява про відмову від договору) Скачати звідси. У випадку подання заяви в електронній формі, ПРОДАВЕЦЬ негайно відправить СПОЖИВАЧУ підтвердження отримання заяви про відмову від договору.

2. Після відправлення заяви СПОЖИВАЧ протягом 14 календарних днів (починаючи з дати надсилання заяви про відмову від договору) повинен відправити назад повернутий товар на адресу КОРЕСПОНДЕНЦІЇ подану в даних ПРОДАВЦЯ – хіба що ПРОДАВЕЦЬ запропонував, що сам забере ПРОДУКТ. Про дотримання терміну свідчить дата відправлення посилки.

3. СПОЖИВАЧ несе відповідальність за зниження вартості предмету в результаті його використання іншим способом, ніж необхідно для визначення характеру, характеристик та функціонування речей.

4. ПРОДАВЕЦЬ поверне кошти протягом 14 календарних днів, включаючи витрати на доставку товарів від ПРОДАВЦЯ до СПОЖИВАЧА. ПРОДАВЕЦЬ може, однак, утримуватися з платежем до повернення товару або підтвердження його повернення СПОЖИВАЧЕМ - залежно від того, яка подія відбудеться спочатку. ПРОДАВЕЦЬ поверне платіж за допомогою того самого способу оплати, який використовувався споживачем, за винятком випадків, коли споживач прямо погодився на інший метод повернення, що не тягне за собою додаткових витрат для нього. Якщо платіж здійснено за допомогою платіжної картки, ПРОДАВЕЦЬ поверне кошти на банківський рахунок, прикріплений до платіжної картки Замовника.

5. Прямі витрати на повернення ПРОДУКТУ до ПРОДАВЦЯ несе СПОЖИВАЧ (КЛІЄНТ).

6. Право відмови від договору, укладеного дистанційно, недоступне СПОЖИВАЧЕВІ у випадках, перелічених у додатку.

7. ПРОДАВЕЦЬ не приймає посилок, відправлених "за отриманням". Повернена посилка повинна бути належним чином захищена від пошкодження під час транзиту.

I. Відповідальність за гарантією та гарантією на продаж за участю споживача.

1. ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний доставити ТОВАР, що є предметом договору - без дефектів.

2. ПРОДАВЕЦЬ несе відповідальність за гарантії для фізичних дефектів, які існували на момент переходу до покупця або небезпека виникли з причин, властивих товарів, що продаються в той же час - протягом 2-х років.

3. ПРОДАВЕЦЬ повідомляє, що в разі товарів, що підпадають під гарантії покупця і гаранта зобов'язань щодо цього визначені і повинні бути виконані відповідно до умов, викладених в гарантійному талоні. Надана ГАРАНТІЯ на проданий ПРОДУКТ являється додатковою гарантією і не виключає, не обмежує та не припиняє відповідальність прав споживачів Продавця щодо положень про гарантії на дефекти товарів, що продаються (ст. 577 ЦК).

4. Продавець звільняється від відповідальності за гарантією, якщо споживач знав про дефект в момент укладення договору.

5. У разі дефекту або невідповідності отриманого ПРОДУКТУ згідно з умовою, СПОЖИВАЧ має право скласти рекламацію.

6. Щоб зголосити рекламацію, ми рекомендуємо, щоб споживач заповнив рекламаційний протокол (Рекламаційний друк.doc) www.butyjana.pl/рекламаційний протокол.doc  або в іншій формі, описавши підстави для рекламації та вимагання щодо усунення дефектів та надіслав заявку електронною поштою або поштою на адресу кореспонденції ПРОДАВЦЯ подану в заголовку. Заявки можна також зробити по телефону або в усній формі.

7. Пошкоджений продукт - за погодженням з ПРОДАВЦЕМ - якщо це можливо та навмисно - СПОЖИВАЧ, який здійснює права за гарантією, зобов'язаний за рахунок ПРОДАВЦЯ доставити товар до місця, зазначеного в договорі купівлі-продажу, і якщо таке місце не вказано у договорі - до місця, в якому річ була видана СПОЖИВАЧЕВІ. Якщо, через тип речі або спосіб його встановлення, для замовника буде важко доставити товар, КЛІЄНТ зобов'язаний надати ПРОДАВЦЮ товар у місці його перебування

.8. Якщо проданий товар має дефект, КЛІЄНТ може надіслати заявку з проханням зменшити ціну або відмовитись від договору, якщо ПРОДАВЕЦЬ негайно і без надмірних незручностей покупцеві замінить дефектний предмет або вилучить дефект. Це обмеження не застосовується, якщо елемент вже був замінений або відремонтований ПРОДАВЦЕМ, або ПРОДАВЕЦЬ не задовольнив зобов'язання вільно замінити товар від дефектів або усунути дефект.

9. Якщо ПОКУПЦЕМ є СПОЖИВАЧ, замість запропонованого продавцем усунення дефекту, він може вимагати заміни предмета без дефектів або вимагати вилучення дефекту, хіба що речі неможливо привести у відповідний спосіб, вибраним покупцем або це вимагає надмірних витрат в порівнянні з запропонованим способом продавцем. При оцінці надмірності витрат враховується вартість товару, що не містить дефектів, визначається тип і значення дефекту, а також треба врахувати незручності, через які покупець запропонує в інший спосіб задовольнити покупця.

10. Знижена ціна повинна зберігатись у такій пропорції до ціни, що випливає з договору, в якому вартість товару з дефектом залишається відповідно до вартості товару без дефекту.

11. Покупець не може відступити від договору, якщо дефект не має значення.

12. ПРОДАВЕЦЬ розгляне рекламацію без зайвої затримки. Не пізніше, ніж протягом 14 календарних днів з дати її отримання, він інформує СПОЖИВАЧА у письмовій формі про стан рекламації. Залишення рекламації без відповіді, рівнозначне визнанню рекламації.

13. Розглянувши рекламацію, ПРОДАВЕЦЬ поверне споживачеві витрати, пов'язані з рекламацією. ПРОДАВЕЦЬ перерахує суму, яка належить споживачеві, на банківський рахунок або здійснить поштовий переказ.

14. Якщо підтвердження рекламації пов'язане з ремонтом чи обміном товару, ПРОДАВЕЦЬ відправлять продукт споживачеві за свій рахунок.

J. Електронні послуги та технічні умови використання веб-сайту

1. ПРОДАВЕЦЬ - для того, щоб укласти договір, надає послуги через веб-сайт інтернет-магазину:
• створення та адміністрування облікового запису КЛІЄНТА в інтернет-магазині;
• обробка форми замовлення продукту в інтернет-магазині;
• за згодою КЛІЄНТА - надсилання комерційної інформації, рекламних пропозицій тощо у вигляді служби " newsletter ".

2. Забезпечення електронних послуг у вищезгаданій сфері є безкоштовним.

3. Договір на надання електронного сервісу, що полягає у управлінні та адмініструванні рахунку КЛІЄНТА на ВЕБ-САЙТІ, укладається на невизначений термін. Моментом укладення вважається завершення процесу реєстрації клієнтів на сайті.

4. Угода про надання електронної послуги, що полягає у наданні дозволу на розміщення замовлення в інтернет-магазині шляхом заповнення форми замовлення, укладається на певний період часу - на період заповнення та обробки замовлення - і припиняється після подання та прийняття замовлення.

5. Послуга" newsletter " укладається на невизначений термін. Договір укладається в момент надання згоди на відправлення повідомлення на адресу КЛІЄНТА, надану під час реєстрації.

6. СПОЖИВАЧ може відмовитися від договору на надання послуги без пояснення причин протягом 14 днів з моменту укладення договору - крім випадків, коли послуга починається до закінчення цього періоду за згодою споживача - подаючи заяву про відмову від договору підприємцю:
• за допомогою електронної форми формуляру відмови від договору (Додаток до ПОЛОЖЕННЯ), скачати тут видрукувати та заповнити.
• надіславши заяву на веб-сайті,
• у формі електронного листа або в письмовій формі на адресу ПРОДАВЦЯ (ПОСТАЧАЛЬНИКОМ)

7. У разі надання послуги безстроково обидві сторони мають право розірвати договір:
• СПОЖИВАЧ може припинити дію контракту на надання електронних послуг у будь-який час, надавши відповідну заяву в електронній або письмовій формі на адресу ПРОДАВЦЯ.
ПРОДАВЕЦЬ негайно підтвердить одержання заяви.
ПРОДАВЕЦЬ протягом 7 днів після отримання заяви видалить з записів дані, охоплених захистом персональних даних, пов'язаних із послугою, і припинить їх надання.

• ПРОДАВЕЦЬ може припинити дію договору на надання електронних послуг, якщо СПОЖИВАЧ об'єктивно та незаконно грубо порушує Положення – із збереженням терміну, котрий становить 30 днів від дати повідомлення. Якщо обидві сторони договору є підприємцями, ПРОДАВЕЦЬ може одразу припинити дію догорову на надання електронних послуг у цій ситуації.

• ПРОДАВЕЦЬ та КЛІЄНТ можуть припинити дію договору на надання електронних послуг у будь-який час за згодою сторін.

8. Рекламації будуть розглянуті не пізніше, ніж протягом 14 днів. Невиконання розгляду рекламації протягом цього періоду означає визнання рекламації.

9. Щоб співпрацювати з інформаційною системою ПОСТАЧАЛЬНИКА по стороні Клієнта, необхідно мати доступ до комп'ютера чи іншого пристрою, що дозволяє спілкуватися через мережу Інтернет з веб-сайтом магазину. У випадку з комп'ютером - система повинна бути обладнана інтернет-браузером (наприклад: Mozilla Firefox версії 11.0 або вище, Internet Explorer версії 7.0 або вище або інший з аналогічними параметрами). Рекомендована роздільна здатність монітора - не менше: 1024 × 768. Мобільні пристрої повинні бути обладнані програмним забезпеченням, наданим виробником пристрою, що дозволяє виконувати еквівалентні операції з вищезгаданими комп'ютерними браузерами. Крім того, ви повинні мати активну адресу електронної пошти. Для повного використання всіх функцій ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ необхідно ввімкнути JavaScript та файли cookie. Використання скриптів та файлів cookie обговорюється в розділі "ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ", розміщеної на вкладці сторінки ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ.

 

K. Обробка та захист персональних даних

1. Адміністратором особистих даних Клієнта, оброблених у зв'язку з використанням ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ, є ПРОДАВЕЦЬ.

2. Забезпечення персональних даних, а також згода на їх обробку, є абсолютно добровільною. Усі надані нам особисті дані обробляються лише в тій мірі, в якій КЛІЄНТ погодився. У тому випадку, якщо КЛІЄНТ не надає дані, необхідні для виконання замовлення, і не погоджується на їх обробку, неможливо буде виконати замовлення.

3.Адміністратор забезпечує безпеку переданих даних та реалізацію прав КЛІЄНТІВ, що випливають з Регламенту РОДО. КЛІЄНТ має право на доступ до своїх особистих даних та їх виправлення або може вимагати їх повного видалення (якщо це не суперечить законодавству) або обмежити право обробляти свої особисті дані - для цього ви можете використовувати функції програми оновлення даних облікового запису користувача або, будь-ласка, надішліть запит (наприклад, на вказану адресу електронної пошти), вказавши запит на зміну або видалення даних з реєстру.

4. КЛІЄНТ має право отримувати дані стосовно структурованого, широко використовуваного машиночитаного формату. Він також має право надсилати ці дані іншому адміністратору, без будь-яких перешкод з боку АДМІНІСТРАТОРА, з якого дані будуть вилучені (пункт 1 статті 20). У випадках, коли це технічно можливо, КЛІЄНТ може вимагати від АДМІНІСТРАТОРА переслати свої дані безпосередньо іншому адміністратору (Стаття 20 (2)).

5. АДМІНІСТРАТОР може відмовитись видаляти дані КЛІЄНТА лише у випадках, передбачених чинним законодавством, зокрема, якщо КЛІЄНТ не сплатив усієї суми, що належить АДМІНІСТРАТОРУ.

6. Для виконання договору необхідно вказати такі дані споживача:

а) прізвище та ім'я
b) адреса для доставки товарів;
c) адреса електронної пошти,
d) номер телефону
e) у випадку фірми, додатково назва фірми та ідентифікаційний номер платника податків (NIP).

7. Всі особисті дані, надані під час процесу замовлення, використовуються лише для оформлення, укладання, зміни або припинення дії Договору між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ послуг та КЛІЄНТОМ та виконання ДОГОВОРУ про продаж або договору на надання електронного сервісу або виконання замовлення, ці дані не надаються іншим установам або третім особам, крім описаних в пункті 6.

8. У випадку продажу продуктів через Інтернет-магазин, для доставки продукції КЛІЄНТУ, особисті дані, необхідні для оформлення і доставки посилки, надаються компаніям, які професійно займаються доставкою посилок - зокрема Пошта Польська та компаній-кур'єрів - разом із дорученням посилки для доставки.

9. Якщо КЛІЄНТ погоджується на обробку даних для цілей маркетингу і відправки комерційної інформації та стане підписником отримає “newsletter’’ на вказану адресу електронної пошти. КЛІЄНТ може припинити дію інформаційного бюлетеня у будь-який час.

10. ПРОДАВЕЦЬ є учасником програми "Надійні відгуки" як частина послуги, що надається веб-сайтом Opineo.pl, адмініструється Opineo Sp. z o.o. вул. Повстанцув Сльонскіх 2-4, 6 поверх, 53-333 Вроцлав, KRS: 0000357466. Якщо ПОКУПЕЦЬ погоджується взяти участь у програмі, служба надішле йому електронною поштою анкету для отримання думки про покупку, здійснену в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ, та опублікує виражену думку в сервісі, доступному у домені Opineo.pl.

11. ПРОДАВЕЦЬ бере участь у програмі порівняння цін як частина послуги, що надається веб-сайтом CENEO.pl, адмініструється компанією Ceneo Sp. z o.o. вул. Грюнвальдзька 182, 60-166 Познань, KRS 0000493884, REGON 302655470, NIP7792420393. Якщо ПОКУПЕЦЬ погоджується взяти участь у програмі, сервіс надішле йому електронною поштою анкету для отримання думки про покупку, здійснену в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ, та опублікує виражену думку в сервісі, доступному у домені Opineo.pl.

12. ПРОДАВЕЦЬ є учасником програми "Відгуки клієнтів Google" в рамках послуги, що надається компанією Google. Якщо ПОКУПЕЦЬ погоджується брати участь у програмі - сервіс надішле йому електронною поштою анкету для отримання думки про покупку, здійснену в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ.

 

L. Заключні положення

1. Договір укладено польською мовою та під юрисдикцією польського законодавства. Цей вибір, проте, не позбавляє охорони щодо захисту прав споживачів, що надається нормами, які не можуть бути виключені за договором, відповідно до законодавства держави, в якій СПОЖИВАЧ має своє  місце проживання, а підприємець направляє свою діяльність до цієї країни, і договір відноситься до цієї діяльності.

2. Постанова цих ПОЛОЖЕНЬ не призначена, щоб виключити або обмежити будь-які права КЛІЄНТА який одночасно є СПОЖИВАЧЕМ у порозумінні закону від 23 квітня 1964 року - Цивільний кодекс (Законодавчий вісник № 16, поз 93, з поправками ...) – які належать йому по праву. У разі невідповідності постанови цих ПОЛОЖЕНЬ з вищезазначеним правилами пріоритет надається цим положенням.

3. Зміст Положення доступний весь час в закладці ПОЛОЖЕННЯ на сторінці ПРОДАВЦЯ і можуть бути скопійовані і роздруковані в будь-який час Покупцем. Зміст Положення також може бути відправлений у будь-який час електронною поштою або поштою на вимогу Клієнта. Положення разом із додатками також доставляються КЛІЄНТАМ, прикріпленні до електронного листа, що підтверджує замовлення та укладення договору.

4. У питаннях, що не охоплюються цими положеннями, застосовуються відповідні положення закону, зокрема:

5. Закон від 23 квітня 1964 року Цивільного кодексу (Законодавчий вісник 1964 р. № 16, пункт 93 із змінами);

6. Закон від 29 серпня 1997 року Про захист персональних даних (Законодавчий вісник 2002 року № 101, пункт 926 з поправками.). - діє до 24.05.2018;

7. Постанова Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 роки про захист фізичних осіб щодо обробки персональних даних і про не переміщення таких даних і скасування Директиви 95/46 / EC (Загального регламент про захист даних) - далі - РОДО та відповідні положення. - діє з 25 травня 2018 року

8. Закон від 18 липня 2002 р. Про надання електронних послуг (Законодавчий вісник 2013 р. П. 1422);

9. Закон від 30 червня 2000 р. Про право промислової власності (Законодавчий вісник  2001 р. № 49, п. 508 з поправками);

10. Закон від 4 лютого 1994 р. Про авторське право та суміжні права (Законодавчий вісник  2006 р. № 90, пункт 631 зі змінами).

11. Закон від 30 травня 2014 року про права споживача (Законодавчий вісник  від 2014 року, пункт 827)

12. Якщо в ПОЛОЖЕННЯХ є постановлення, що суперечать вищезазначеному або іншим застосовним нормам Республіки Польща, ці положення мають перевагу над текстом ПОЛОЖЕНЬ.

13. Якщо будь-яке з постановлень цих ПОЛОЖЕНЬ вважається незаконним, недійсним або іншим чином недійсним у тій мірі, яка передбачена законом, то вона виключається у цьому відношенні. В іншій сфері дії Положення залишаються чинними.

14. Всі назви ПРОДУКТІВ, що пропонуються до продажу в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ, використовуються для ідентифікації та можуть бути захищені на основі положень про право власності на промислові товари (Законодавчий вісник  2001 р. № 49, пункт 5081 із змінами).

15. Всі фотографії, розміщені в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ, захищені на підставі Закону від 4 лютого 1994 р. Про авторське право і суміжні права - (Законодавчий вісник  1994 р. № 24, пункт 83 із змінами) - вони мають творчий та індивідуальний характер. Їх не можна скопіювати без згоди Адміністратора Веб-сайту.
16. У разі виникнення суперечок, пов'язаних із виконанням укладеного договору, сторони намагатимуться вирішити суперечку шляхом позасудового дружнього провадження - у тому числі для вирішення спору перед посередником. Якщо суперечка не вирішена дружним способом, суд, уповноважений вирішити суперечку, буде Загальним судом.

17. Виконуючи зобов'язання вказати позасудові способи розгляду рекламацій та розгляду претензій та правил доступу до цих процедур, ми повідомляємо, що поточна інформація у цьому відношенні доступна за адресою: http://prawaKONSUMENTA.uokik.gov.pl .Споживачі та підприємці можуть використовувати платформу ОДР, створену Європейською Комісією, для мирного вирішення спорів. Ця платформа доступна за адресою: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . УОКІК веде реєстр суб'єктів, які мають право на позасудове вирішення спорів про спори, за адресою https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php .

18. Зміст додатків 1,2 та 3 є невід'ємною частиною цих ПОЛОЖЕНЬ.


 

Додаток № 1 до ПОЛОЖЕНЬ:


Право відмови від договору, укладеного дистанційно, недоступне для споживача у випадках:
1. договору на надання послуг, якщо підприємець повністю виконав послугу з явною згодою СПОЖИВАЧА, який був поінформований про початок послуги, що після того, як підприємець виконає цю послугу, він втратить право відмовитися від договору;
2. договору, в якому ціна або винагорода залежать від коливань фінансового ринку, які підприємець не контролює і які можуть мати місце до кінцевого терміну розірвання договору;
3. договору, у якому предметом послуги є неперероблений предмет, виготовлений відповідно до специфікації споживача або служить для задоволення індивідуальних потреб;
4. договору, в якому об'єктом послуг є предмет, що підлягає швидкому погіршенню або має короткий термін зберігання;
5. договору, у якому предметом послуги є товар, доставлений у оригінальній упаковці, який після відкриття упаковки не може бути повернутий через захист здоров'я або гігієнічні причини, якщо упаковка була відкрита після поставки;
6. договору, в якому предмет послуги - це речі, які після доставки через їх характер залишаються нерозривно пов'язаними з іншими речами;
7. договору, в якому предметом сервісу є алкогольні напої, ціна на які була узгоджена, коли був укладений договір про продаж, і доставка яких може відбутися лише через 30 днів і вартість яких залежить від коливань ринку, які підприємець не контролює;
8. договору, в якому споживач чітко вимагав, щоб підприємець приїхав до нього для термінового ремонту чи обслуговування. Якщо підприємець надає додаткові послуги, крім тих, діяльність яких запитує споживач, або постачає речі, крім запасних частин, необхідних для ремонту або технічного обслуговування, СПОЖИВАЧ має право відмови від договору щодо додаткових послуг або предметів;
9. договору, в якому предметом послуг є звукові або візуальні записи або комп'ютерне програмне забезпечення, доставлене у оригінальній упаковці, якщо упаковка була відкрита після поставки;
10. договору на поставку газет, періодичних видань або журналів, за винятком підписної угоди;
11. договору, укладеному на відкритому аукціоні;
12. договору оренди на будівлю або приміщення для інших цілей, крім житлових, транспортування товарів, прокату автомобілів, харчування, послуг, пов'язаних з дозвіллям, якщо договір вказує день або період надання послуг;
13. договори на постачання цифрового вмісту, які не реєструються на матеріальному носії, якщо виконання починається з чіткої згоди споживача до кінцевого терміну відкликання та після повідомлення підприємця про втрату права відмовитися від контракту.
Додаток № 2 - являє собою "Зразок заяви про відмову від договору.doc ".
Додаток № 3 - являє собою "Зразок рекламаційного протоколу. doc".