ПОЛОЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ТА ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Адміністраторем персональних даних (у значенні РЕГЛАМЕНТУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ ТА РАДИ (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб стосовно обробки персональних даних та щодо вільного переміщення таких даних і скасування Директиви 95/46 / ЄС ( загальне положення про захист даних) (далі - РОДО) стосовно персональних даних Користувачів

Butyjana sp. z o.o.

Адреса:

ul. T. Rejtana 53A, 35-326 Rzeszów
Butyjana.pl Zarzecze 65, 36-041 Boguchwała

 

e-mail:magazyn@butyjana.com.ua

Підприємство, внесене до Реєстру підприємців, що ведеться Окружним судом м. ЖЕШУВА, XII ГОСПОДАРСЬКИЙ ВІДДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО СУДОВОГО РЕЄСТРУ РУК. XII NS-РЕЄСТР KRS / 17880/21/885

NIP: 8133869221, NIP EU: PL8133869221, REGON:520386735, Numer KRS: 0000931170

ПОКУПЕЦЬ має право перед розміщенням замовлення узгодити всі положення договору з Продавцем, включаючи ті, що змінюють положення наступних норм - у межах допустимих норм. Ці переговори вимагають наявності письмової форми, щоб бути чинною. Якщо ПОКУПЕЦЬ відмовляється від можливості укласти договір шляхом індивідуальних переговорів, застосовуються такі положення.

А. Визначення

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН - означає, що КОНТРАКТ на продаж або надання послуг укладається в електронному вигляді, і якщо СПОЖИВАЧ є стороною договору, це відбувається на умовах, описаних в Законі від 30 травня 2014 року про права СПОЖИВАЧА ( Журнал законів 2014 року, пункт 827).
КЛІЄНТ - фізична особа, а також юридична особа та організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, конкретні положення якої надають правоздатність, яка укладає або має намір укласти договір або користується іншими послугами, пропонованими через ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН. веб-сайт.
СПОЖИВАЧ - КЛІЄНТ, фізична особа, яка здійснює юридичну операцію з ПРОДАВЦЕМ, не пов'язану безпосередньо з його підприємницькою діяльністю - точне визначення - Стаття 22 Цивільного кодексу.
ТОВАР - товар, що пропонується до продажу, або послуга, що пропонується в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ.
УМОВИ - ці Правила ОНЛАЙН-МАГАЗИНУ.
УГОДА НА ПРОДАЖ - контракт на продаж ПРОДУКЦІЇ, укладений дистанційно через ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН.
ЗАМОВЛЕННЯ - заява, зроблена в електронному або телефонному режимі про готовність укласти контракт (замовлення товару чи послуги).
БЮЛЕТИНЬ - послуга, що надається ПРОДАВЦЕМ в електронній формі, що складається з надсилання комерційної та рекламної інформації на електронну адресу, надану зацікавленою стороною.

B. Загальні положення.

  1. Сфера діяльності - продаж спортивного взуття через веб-сайт з доставкою до України та за кордон.

        ПРОДАВЕЦ застосовує Європейський кодекс поведінки в електронній комерції. Нижче посилання на польську версію Кодексу: http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html

        КЛІЄНТ - зобов'язаний вводити дані в систему відповідно до фактів, законно та морально. Надані дані не можуть порушувати особисті права чи майнові права третіх осіб.

        ПРОДАВЕЦЬ виписує рахунок-фактуру з ПДВ за кожну операцію.

        Комерційна інформація - прайс-листи, описи, реклама та інша інформація про Товари на веб-сайті ПРОДАВЦЯ являють собою запрошення до укладення договору у значенні ст. 71 Цивільного кодексу.

C. Замовлення.

  1. ОНЛАЙН-МАГАЗИН виконує замовлення з доставкою до України та інших країн ЄС. При замовленні з-за кордону - умови доставки - зокрема витрати та час доставки узгоджуються індивідуально.
    Перед розміщенням замовлення КЛІЄНТ повинен прочитати ці УМОВИ. Факт прочитання та прийняття всіх положень цих норм чітко підтверджується під час реєстрації в системі та до остаточного підтвердження замовлення. Форма замовлення не приймається без такого підтвердження.
    Електронне замовлення можна оформити цілодобово. щодня, 7 днів на тиждень.
    Телефонне замовлення можна оформити за номером телефону, вказаним на вкладці КОНТАКТ. У випадку дистанційного телефонного договору ПРОДАВЕЦ підтверджує зміст запропонованого контракту, надсилаючи його КЛІЄНТОМ, записаним на папері. Що стосується дійсності договору, СПОЖИВАЧ робить заяву про прийняття умов та укладення договору - це ефективно, якщо це було записано на папері після отримання підтвердження від ПРОДАВЦЯ.
    Виконання замовлення (підготовка та відвантаження ПРОДУКЦІЇ) ПРОДАВЦЕМ відбувається:
    • після підтвердження замовлення - якщо обрана оплата при доставці;
    • для оплати карткою - з моменту отримання позитивної авторизації.
    Дата завершення замовлення на товари на складі - не більше 3 робочих днів з дати, погодженої як у попередньому пункті. У більшості випадків замовлення обробляються протягом 24 годин. У випадку товарів, що пропонуються на запит, дата буде вказана під час розміщення замовлення.

D. Ціни.

  1. Ціни на товари, наведені в пропозиції магазину, є цінами в польській валюті та є валовими цінами (вони включають податки, передбачені законодавством, включаючи ПДВ).
    Наведені ціни на товар не включають витрати на доставку.
    Обов’язковою для КЛІЄНТА ціною є ціна, що діє на момент оформлення замовлення.

E. Способи оплати:

• накладеним платежем - при отриманні відвантаженої продукції;

• 100% оплата через платіжну систему dotpay

F. Відвантаження товарів

  1. Витрати на доставку несе ЗАМОВНИК, якщо в описі товарної пропозиції не вказано інше.
    Під час заповнення інтерактивної форми замовлення КЛІЄНТ отримує інформацію про витрати та обирає метод, а також приймає вартість доставки при оформленні ЗАМОВЛЕННЯ.
    У разі доставки за кордон, вартість доставки та дата доставки узгоджуються індивідуально.
    Придбані товари ми відправляємо Новою поштою до відділення або на домашню адресу.
    Якщо замовник обрав варіант доставки товару з варіантом оплати "накладеним платежем" - замовник зобов'язаний забрати відправку із замовленою продукцією. Якщо клієнт - незалежно від причини - не може забрати посилку - ПРОДАВЕЦЬ має право відмовитись від договору на дату повернення незатребуваної посилки.

G. Скарги та відмова від договору (повернення) у відносинах із ЗАМОВНИКАМИ, які не є СПОЖИВАЧАМИ (стосується підприємців).

  1. • Цей розділ Регламенту застосовується лише до відносин з ПОКУПЦЯМИ, які не є СПОЖИВАЧАМИ.
    • Відповідальність за гарантією закінчується через 24 місяці з дати отримання ВИРОБУ.
    • ЗАМОВНИК має право вибрати спосіб доставки - включаючи відправлення замовленого ним перевізника, який прийме ПРОДУКТ від його імені.
    • Якщо проданий товар повинен бути відправлений ПРОДАВЦЕМ, вважається, що звільнення було здійснено, коли ПРОДАВЕЦЬ довірив його перевізнику, який займається перевезенням цього виду товарів, з метою доставки товару до місця призначення.
    • Після звільнення проданого товару переваги та тягарі, пов’язані з товаром, та ризик випадкової втрати або пошкодження товару передаються ЗАМОВНИКУ.
    • Забираючи посилку із замовленою продукцією, ЗАМОВНИК зобов’язаний оглянути посилку вчасно та в порядку, прийнятому для таких посилок. Якщо він виявить, що товар був загублений або пошкоджений під час транспортування, він зобов'язаний виконати всі дії, необхідні для визначення відповідальності перевізника. Якщо ЗАМОВНИК не оглянув товар і не відразу повідомив продавця про виявлений дефект, а якщо дефект виявився лише пізніше - якщо він не повідомив продавця відразу після його виявлення - гарантія втрачається.

    • Відповідальність ПРОДАВЦЯ, незалежно від його правової основи, обмежена - як у складі однієї претензії, так і для всіх претензій загалом - до суми сплаченої ціни та витрат на доставку за укладеним договором. ПРОДАВЕЦЬ несе відповідальність лише за типовий збиток, передбачуваний на момент укладення договору, і не несе відповідальності за втрачену вигоду КЛІЄНТОМ.
    • Якщо немає випадків відповідальності ПРОДАВЦЯ за гарантією, що дає право КЛІЄНТУ повернути ПРОДУКТ, КЛІЄНТ може повернути придбаний ПРОДУКТ лише за згодою ПРОДАВЦЯ за рахунок КЛІЄНТА, якщо ТОВАР не використовується, на заводі- герметичний пакет.
    • Якщо проданий товар має дефекти, ЗАМОВНИК може відмовитись від договору або вимагати зниження ціни. Однак ЗАМОВНИК не може відмовитись від договору, якщо продавець негайно замінює дефектний товар бездефектним або негайно усуває дефекти. Це обмеження не застосовується, якщо товар вже був замінений продавцем або відремонтований, якщо дефекти не мають значення.
    • ПРОДАВЕЦЬ повідомляє, що у випадку ПРОДУКЦІЇ, на яку також поширюється гарантія, права покупця та обов'язки гаранта в цьому відношенні зазначені і повинні виконуватися відповідно до умов, викладених у ГАРАНТІЙНІЙ КНИГІ. ГАРАНТІЯ, надана для ПРОДУКЦІЇ, що продається, є додатковим правом і не виключає, обмежує або призупиняє права покупця, що випливають із положень про гарантію на дефекти у проданому товарі.
    • ПРОДАВЕЦЬ не приймає будь-які поставки COD.
    • Будь-які суперечки, що виникають між Продавцем / Постачальником послуг та КЛІЄНТОМ, передаються до суду, який має юрисдикцію за місцем перебування ПРОДАВЦЯ.
    • Положення, що стосуються принципів гарантування дефектів та гарантій якості - не згадані вище - в договорах з підприємцями приймаються безпосередньо в редакції, прийнятій у Цивільному кодексі, статті 556-581.

H. Відповідальність за гарантією та гарантією при продажу разом із СПОЖИВАЧОМ.

  1. • ПРОДАВЕЦЬ зобов'язаний доставити ПРОДУКТ, що є предметом договору, без дефектів.
    • ПРОДАВЕЦЬ несе відповідальність згідно із встановленою законом гарантією за фізичні дефекти, які існували на момент передачі небезпеки покупцеві або виникли внаслідок причини, властивої товару, що продається одночасно - протягом 2 років.
    • ПРОДАВЕЦЬ повідомляє, що у випадку ПРОДУКЦІЇ, на яку також поширюється гарантія, права покупця та обов'язки гаранта в цьому відношенні зазначені і повинні виконуватися відповідно до умов, викладених у ГАРАНТІЙНІЙ КНИГІ. ГАРАНТІЯ, надана на ПРОДУКТ, є додатковим правом і не виключає, обмежує або призупиняє права СПОЖИВАЧА відповідно до відповідальності ПРОДАВЦЯ відповідно до положень про гарантію на дефекти у проданому предметі (стаття 577 Цивільного кодексу).
    • ПРОДАВЕЦЬ звільняється від відповідальності за гарантією, якщо СПОЖИВАЧ знав про дефект під час укладення договору.
    • У разі виявлення дефекту або невідповідності поставленого ТОВАРУ договору, СПОЖИВАЧ має право подати скаргу.
    • Для того, щоб подати скаргу, ми рекомендуємо СПОЖИВАЧУ заповнити протокол скарги (DrukReklamacyjny.doc) zgloszenia_reklamacyjne.doc, або в іншій формі описати підстави скарги та прохання про усунення дефектів та надіслати повідомлення електронною поштою або опублікувати на кореспондентську адресу ПРОДАВЦЯ, вказану в заголовку Звіти також можна робити по телефону або усно.
    • Дефектний ТОВАР - за погодженням з ПРОДАВЦЕМ - якщо це можливо і доцільно - СПОЖИВАЧ, який реалізує права за гарантією, буде зобов'язаний за рахунок ПРОДАВЦЯ доставити товар до місця, зазначеного в договорі купівлі-продажу, і якщо такий місце не вказане в договорі - до місця, в якому товар був доставлений СПОЖИВАЧУ. Якщо через тип товару або спосіб його встановлення доставка товару КЛІЄНТОМ буде надмірно складною, КЛІЄНТ зобов’язаний зробити товар доступним ПРОДАВЦЮ в тому місці, де товар знаходиться.
    • Якщо проданий товар має дефект, КЛІЄНТ може подати заяву з вимогою зниження ціни або відмови від договору, якщо ПРОДАВЕЦЬ негайно і без зайвих незручностей для покупця не замінить дефектний товар бездефектним або усуне дефект. Це обмеження не застосовується, якщо товар вже був замінений або відремонтований ПРОДАВЦЕМ або ПРОДАВЕЦЬ не виконав вимоги щодо заміни товару на неповноцінний або усунення дефекту.
    • Скарги не підлягають механічним пошкодженням, спричиненим під час використання, якщо вони не є наслідком дефектів виробу.
    • Скарги також не підлягають зносу внаслідок звичайного використання, а також пошкодження, спричиненого неналежними процедурами технічного обслуговування або їх упущенням. Крім того, зміна цільового використання взуття призводить до втрати гарантійних прав.
    • Якщо ПОКУПЕЦЬ - СПОЖИВАЧ, він може замість усунення дефекту, запропонованого продавцем, вимагати заміни товару на товар без дефектів або замість товару вимагати усунення дефекту, якщо тільки неможливо привести товар у відповідність з контрактом способом, обраним покупцем, або вимагатиме надмірних витрат порівняно із способом, запропонованим продавцем. При оцінці перевищення витрат враховується вартість предмета без дефектів, тип і значення виявленого дефекту, а також незручності, яким покупець в іншому випадку може бути схильний.
    • Знижена ціна повинна залишатися такою пропорційною ціні, яка випливає з контракту, в якій вартість товару з дефектом дорівнює вартості товару без дефекту.
    • ПОКУПЕЦЬ не може відмовитись від договору, якщо дефект не має значення.
    • ПРОДАВЕЦЬ розгляне скаргу без зайвої затримки. Не пізніше, ніж протягом 14 календарних днів з дати отримання скарги, він повідомить ПОТРЕБИТЕЛЯ письмово або електронною поштою про стан скарги. Якщо протягом цього часу скарга залишається без відповіді, вона вважається прийнятою.
    • Після прийняття скарги ПРОДАВЕЦЬ відшкодує СПОЖИВАЧУ витрати, пов'язані зі скаргою та понесені СПОЖИВАЧОМ. ПРОДАВЕЦЬ перерахує належну СПОЖИВАЧУ суму на банківський рахунок або поштовим переказом.
    • Якщо прийняття скарги пов’язане з ремонтом або заміною товару - ПРОДАВЕЦЬ відправить товар назад СПОЖИВАЧУ за власний рахунок.

I. Електронні послуги та технічні умови користування веб-сайтом.

  1. • ПРОДАВЕЦЬ - для укладення договору він надає наступні послуги через веб-сайт інтернет-магазину:
    o створення та адміністрування облікового запису КЛІЄНТА в Інтернет-магазині;
    o обробка форми замовлення на товари в Інтернет-магазині;
    o за згодою ЗАМОВНИКА - надсилання комерційної інформації, рекламних пропозицій тощо у формі послуги "бюлетень".
    • Надання електронних послуг у вищезазначеному обсязі є безкоштовним.
    • Контракт на надання електронних послуг, що складається з управління та адміністрування Рахунку КЛІЄНТА на САЙТІ, укладається на невизначений термін. Висновок вважається закінченням процесу реєстрації КЛІЄНТІВ на САЙТІ.
    • Контракт на надання електронних послуг, що полягає у забезпеченні можливості розміщення Замовлення в Інтернет-магазині шляхом заповнення форми замовлення, укладається на певний проміжок часу - на період заповнення та обробки замовлення та припиняється при поданні та прийняття Замовлення.
    • Послуга "бюлетень" укладається на невизначений термін. Договір укладається під час згоди на надсилання повідомлення на адресу ЗАМОВНИКА, вказану під час реєстрації.
    • СПОЖИВАЧ може відмовитись від договору про надання послуги без мотивування протягом 14 днів з моменту укладення договору - крім випадків, коли надання послуги починається до цього періоду за згодою СПОЖИВАЧА - шляхом подання декларації про відмову підприємцю:

    • використовуючи електронний зразок форми вилучення (додаток до ПОЛОЖЕННЯ), завантажте, роздрукуйте та заповніть;
    • шляхом подання декларації на веб-сайті;
    • у формі електронного листа або в письмовій формі на адресу місця ПРОДАВЦЯ (ПОСТАВЩИК ПОСЛУГ).

    • у випадку послуги, укладеної на невизначений термін, обидві сторони мають право розірвати договір:

    • СПОЖИВАЧ може в будь-який час розірвати договір про надання електронних послуг, подавши відповідну заяву в електронній або письмовій формі на адресу ПРОДАВЦЯ. ПРОДАВЕЦЬ негайно підтвердить отримання декларації. ПРОДАВЕЦЬ протягом 7 днів з моменту отримання повідомлення видалить із даних записи, на які поширюється захист персональних даних, пов’язаних із послугою, та припинить її надання.
    • ПРОДАВЕЦЬ може розірвати договір про надання електронних послуг, якщо СПОЖИВАЧ об'єктивно та незаконно грубо порушує Правила - з 30-денним строком попередження з дати подання повідомлення. Якщо обидві сторони договору є підприємцями, ПРОДАВЕЦЬ може розірвати договір про надання Електронних послуг з негайною силою.
    • ПРОДАВЕЦЬ і КЛІЄНТ можуть розірвати договір про надання електронних послуг у будь-який час за домовленістю сторін.
    • Скарги будуть розглянуті негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів. Не розгляд скарги протягом цього строку означає, що скаргу прийнято.
    • Для співпраці з ІТ-системою ПОСЛУГОВОГО ПОСТАВЩИКА ЗАМОВНИК повинен мати доступ до комп’ютера або іншого пристрою, що забезпечує зв’язок з веб-сайтом STORE через Інтернет. У випадку з комп'ютером - система повинна бути обладнана веб-браузером (наприклад: Mozilla Firefox версії 11.0 або новішої, Internet Explorer версії 7.0 або новішої або іншої з подібними параметрами). Рекомендована роздільна здатність монітора - не менше: 1024x768. Мобільні пристрої повинні бути обладнані програмним забезпеченням, що надається виробником пристрою, що забезпечує виконання операцій, еквівалентних вищезгаданим комп’ютерним браузерам. Крім того, необхідно мати активний обліковий запис електронної пошти. Щоб повною мірою скористатися всіма функціями ОНЛАЙН-МАГАЗИНУ, необхідно включити JavaScript та файли cookie. Використання сценаріїв та файлів cookie обговорюється в ПОЛІТИЦІ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ, розташованій на вкладці веб-сайту ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН.
    • АДМІНІСТРАТОР може відмовити у видаленні даних ЗАМОВНИКА лише у випадках, зазначених чинними нормативними актами, зокрема, якщо ЗАМОВНИК не сплатив усі суми, належні АДМІНІСТРАТОРУ.
    • Для виконання контрактної послуги необхідно надати такі дані СПОЖИВАЧА:

    прізвище та ім'я,
    адреса доставки продуктів,
    електронна пошта,
    контактний номер телефону,
    у випадку компанії, додатково найменування компанії та податковий ідентифікаційний номер.

    • Усі персональні дані, надані в процесі замовлення, використовуються лише для формування, укладення, зміни або розірвання Угоди між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ПОСЛУГ та КЛІЄНТОМ та реалізації Договору купівлі-продажу або договору про надання Електронних послуг або реалізації замовлення, і є не надаються в розпорядження іншим установам або третім особам - за винятком тих, що описані в пункті .6.
    • У разі продажу товарів через ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, щоб доставити продукцію КЛІЄНТОМ, персональні дані, необхідні для адресування та доставки посилки, надаються компаніям, які професійно займаються доставкою посилок - зокрема, Польському поштовому відділенню та кур'єру компанії - разом із дорученням посилки для доставки.
    • Якщо ЗАМОВНИК погодиться на обробку його даних у маркетингових цілях та надсилання комерційної інформації та підписку у списку передплатників, він отримає "бюлетень" на вказану ним електронну адресу. В будь-який час ЗАМОВНИК може скасувати підписку на послугу розсилки.
    • Для того, щоб видалити обліковий запис, створений на веб-сайті butyjana.com.ua, та / або відмовитись від отримання рекламних розсилок, ЗАМОВНИК повинен зв’язатися з адресою marketing@butyjana.pl.
    • ПРОДАВЕЦЬ є учасником програми "Довірені думки" як частина послуги, що надається веб-сайтом Opineo.pl, керованим Opineo Sp. z o.o. вул. Powstańców Śląskich 2-4, 6 поверх, 53-333 Вроцлав, KRS: 0000357466. Якщо ПОКУПЕЦЬ погодиться взяти участь у програмі - веб-сайт надішле йому електронною поштою анкету для отримання висновку щодо операції, здійсненої в ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН та розмістить свою думку на веб-сайті, доступному в домені Opineo.pl.
    • ПРОДАВЕЦЬ бере участь у програмі порівняння цін як частина послуги, що надається веб-сайтом CENEO.pl, керованим Ceneo Sp. z o.o. вул. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, KRS 0000493884, REGON 302655470, NIP 7792420393. думка на веб-сайті, доступному в домені ceneo.pl.
    • ПРОДАВЕЦЬ є учасником програми "Відгуки споживачів Google" у рамках послуги, що надається Google. Якщо ПОКУПЕЦЬ погоджується взяти участь у програмі - веб-сайт може надіслати йому анкету електронною поштою для отримання висновку щодо операції, здійсненої в ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ.