У зв'язку з блокуванням кордонів на території Польщі, ми не можемо гарантувати точний час доставки посилок. Просимо вибачення за незручності
 

Найчастіші запитання та відповіді

1. Чи можу я отримати рахунок-фактуру з ПДВ?

Щоб отримати рахунок-фактуру, напишіть нам на електронну пошту magazyn@butyjana.com.ua та вкажіть номер замовлення. ПДВ для експортованих товарів має нульову ставку.

2. У вас є розмір, якого немає на сайті?

Ні, якщо доступного розміру немає на сайті, це означає що даного товару у такому розмірі немає в наявності, і ми не можемо його замовити, оскільки не імпортуємо окремі пари.

3. Скільки часу займає доставка від моменту замовлення?

Доставка посилки від моменту замовлення займає приблизно 2 тижні.

4. Який варіант доставки вибирати, щоб отримати посилку трохи швидше?

Доставка кур'єром, буде швидша на декілька днів, оскільки відбувається безпосередньо кур'єром meest, і додатково не передається до іншої служби доставки.

5. Як я можу відслідкувати свою посилку?

На електронну пошту, яку Ви вказали у замовленні, Вам прийде лист під назвою "Твоє замовлення вже в дорозі Butyjana.com.ua"
Вам потрібно натиснути на трек номер, і Вас перекерує на сторінку для відстеження Вашої посилки.

Також Ви можете скопіювати трек номер, та перевірити місце знаходження Вашої посилки на сторінці нашого перевізника: https://ua.meest.com/parcel-track

6. Чи товари у Вашому магазині оригінальні?

Так, ввесь асортимент що на сайті є на 100% оригінальним і надходять від авторизованих дистриб'юторів.

7. Чи можна змінити розмір, якщо він не підійшов?

На жаль обміну немає, але Ви можете повернути товар, отримати кошти та здійснити нову покупку на потрібний розмір.

8. Мені не підійшов товар, як я можу його повернути?

Детальну інструкцію як оформити повернення Ви знайдете тут: https://www.butyjana.com.ua/returnsua.html

9. Чи ви відправляєте товар до інших країн?

Так, ми доставляємо до багатьох країн Європи і не тільки, перелік країн ви знайдете тут: https://www.butyjana.com.ua/deliveryua.html
Якщо ваша країна не входить до списку, напишіть нам, ми постараємося вам допомогти.

10. Чи точно ви вимірюєте довжину вкладок/устілок?

Ми не вимірюємо довжину вкладок/устілок, всі розмірні сітки, і наведені в них дані, ми отримуємо від виробників.

Розміри, наведені в таблицях є даними від виробника і не завжди відповідають реальному стану. Магазин Butyjana.com.ua не несе відповідальності за можливі невідповідності. При виборі розміру, будь ласка, орієнтуйтеся на розмір, який ви до цього часу купували у відповідного виробника.

11. Скільки триває реалізація замовлення?

Реалізація замовлення на нашому складі зазвичай відбувається протягом 24 годин, в деяких випадках це може зайняти до 48 годин. Реалізація замовлень відбувається від понеділка по п'ятницю.

12. Як дізнатись чи моє замовлення було прийнято до реалізації?

Насамперед перевірте Вашу електронну скриньку (також папку "Спам"), яку Ви вказували у замовлені. Туди приходить вся інформація, про статус замовлення. Якщо ж Ви нічого не отримали, напишіть нам на електронну пошту magazyn@butyjana.com.ua або ж у Viber: +48792666598 вказавши номер замовлення.

13. Не проходить платіж, що робити?

Перевірте чи включена у Вас опція подвійної конвертації (наш магазин і склад знаходяться в Польщі, і оплата здійснюється на рахунок в злотих через платіж сервіс payU), можливо саме в цьому причина. Якщо ж далі платіж не проходить, сконтактуйтеся з Вашим банком для уточнення деталей.

14. Як отримати знижку / отримати промокод?

Підписка на нашу розсилку приносить багато переваг. В тому числі Ви можете отримати одноразову знижку, на першу покупку, на весь асортимент в інтернет-магазині. Завдяки підписці Ви отримуватимете e-mail листи про акції та нові товари в нашому магазині. Як наш підписник, ви будете додатково проінформовані про спеціальні знижки та промо-акції (які доступні тільки для осіб, що підписані на розсилку).

15. Як я дізнаюсь коли кур'єр принесе замовлення?

Після того, як посилка перетне кордон і прибуде в Україну, Ви отримаєте СМС з інформацією про дату та час доставки, а також контакти кур'єра.

16. Номер телефону вказаний для повернення посилки не відповідає, що робити?

Вам потрібно зробити все згідно з інструкцією і надіслати повернення до перевізника. Так, як наш магазин знаходиться в Польщі, і номер нашої фірми - польський, (його, на жаль не можна вписати для отримання посилки в Україні), був виданий альтернативний номер нашого перевізника. Абсолютно усі посилки, що вказані як "Повернення Butyjana" будуть забрані нашим перевізником.